top of page

Karolína Gemelová

GEMINI 

„Šperk s osobností”

Reklamu mému produktu jsem se snažila ozvláštnit něčím, co v dnešní době není už zas tak používané. Tim je individuální přístup, který se dle mého názoru vytrácí a lidé, ač jsou rozdílní, nosí stejné oblečení i doplňky. V tomto ohledu bych chtěla zpestřit trh se šperky a vnést do něj individualitu každého budoucího nositele. Při vytváření šperku je kladen důraz na poznání dané osoby která si šperk objedná. Proto je nutné při objednávce vyplnit nebo zaslat dotazník, který mně (jako autorovi) umožní vytvořit si představu o budoucím majiteli šperku. Tiskové materiály jsou propojené s dotazníkem. Ten je umístěn na poslední straně letáku, kde je uvedena emailová adresa, na kterou lze vyplněný a oskenovaný nebo vyfocený dotazník zaslat jako závaznou objednávku. Další tiskovinou je pohled. Na přední straně je ilustrační fotka šperku a na druhé straně je dotazník s již vyplněnou adresou na jakou je možné dopis zaslat při zájmu o šperk. Osobní přístup chci promítnout právě v odlišnosti, jakým je produkt zákazníkovi představován. Kampaň si klade za cíl výšení povědomí o značce a o filozofii výroby šperků GEMINI.

Papírové šperky

Jako semestrální úkol jsem se rozhodla vytvořit nový design papírového šperku. Po rešerši papírových šperků na trhu jsem se začala věnovat technice kterou jsem neviděla tak často a to prořezávání papíru a následné transformace do různých organických tvarů. K vytvoření složitějších tvarů jsem po okrajích papíru provlékala drátek, díky kterému následný tvar držel. Jako kontrast ke světlým prořezávaným částem šperku jsem používala tmavší papír s vyšší gramáží v plných plochách, díky kterému prořezání může vyniknout.

Použité papíry: Tintoretto Melange Cammelo 250 g | Acquerello Avorio 100 g

bottom of page